OOTD: summer vibes!

 DSCN2683 DSCN2685 DSCN2687 DSCN2695

Deze maxi dress is naast een jumpsuit mijn favoriete item om te dragen deze zomer. Streepje zijn de laatste tijd echt mijn ding, deze maxi dress trok daarom ook gelijk mijn aandacht. De meeste lange jurken die ik heb gepast , waren allemaal te lang of te groot. Maar deze jurk is perfect! Ik draag hem op deze foto’s heel casual met sneakers en een knot. Voor een avond uit kan je een maxi dress makkelijk omtoveren naar iets chics, met een paar hakken eronder.

Outfit details:
Jurk: Takko
Schoenen; All stars
Ketting: Lucardi
Lipstick: Essence Silky red

2 gedachtes over “OOTD: summer vibes!

Geef een reactie

