Tag: I love summer

Over iets meer dan een week is het officieel zomer, mijn favoriete seizoen. Vorige jaar heb ik de I love summer tag ook gedaan, en dit jaar beantwoord ik deze zonnige vragen opnieuw.


Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?
In de zomer draag ik het liefst vrolijke felle kleurtjes en glitters. Ik ben een grote fan van  Essence 40 Play with my mint en Hema 13 Fast green . Ik draag vrijwel alleen blauw en roze nagellak in de zomer.


Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?
In de zomer gaan er veel tubes en potjes lippenbalsem doorheen. Ik gebruik ook niet echt een speciale kleur in de zomer. Meestal draag ik een roze lipgloss of de Essence matte effect lipgloss in soft nude.


Laat je favoriete zomerjurkje zien
Bij deze vraag moet ik echt even cheaten. Want mijn geliefde jumpsuit staat deze zomer toch echt op nummer één:

Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?
Beachy waves of losse krullen en een leuke zonnebril.

Welke zomertrends van dit jaar vind je het meest leuk?
Jumpsuits! Ik bewonder deze pakjes die je chique en casual kunt dragen. Ze zitten lekker, staan stylisch en je hoeft geen uur voor de kast te staan om een leuk outfit te zoeken. Sounds perfect to me!

Wat is je favoriete kaars voor de zomer?
In de zomer brand ik bijna geen kaarsen. De enige die ik nog wel wil gebruiken zijn de citronella kaarsen om de muggen weg te houden.

Wat is je favoriete parfum of bodysplash ?
Ik hou echt van de cool water parfum van davidoff. Mijn flacon is bijna leeg en die gaat zeker deze zomer opraken. Mijn favoriete bodysplash is de bodysplash van brunotti van een paar zomers geleden. Ook de H&M bodysplashes zijn erg lekker.

Hoe is waar jij woont zomers het weer?
In het noord westen van Nederland is het vaak wat kouder en natter, maar de laatste tijd is het ook hier lekker warm.

Wat vind je het allerfijnst van de zomer?
De zon, het zomerfruit, buiten eten, eerder en langere licht, ’s avonds hardlopen, zomervakantie, korte jurkjes en broeken, vrolijke kleuren in kleding en de natuur, moet ik nog langer doorgaan?!


Q: Wat vind jij het allerfijnst van de zomer?

2 gedachtes over “Tag: I love summer

Geef een reactie

