Update: Doelen van 2015

Het is al weer juni en dat betekent dat het tijd is om jullie een update te geven van mijn doelen.
Begin dit jaar heb ik een aantal doelen gesteld die ik dit jaar wil halen. Net als vorig jaar geef ik om de paar maanden een update hoe het ervoor staat met mijn doelen. Ben je benieuwd?

200 kilometer hardlopen:
This girl is on the run! Dit jaar heb ik al bijna 132 kilometer gerend, en dat betekent dat ik ver voor op schema lig. Ik ren nu per maand ongeveer vijfentwintig kilometer, dus als ik dit volhoud (en geen blessures oploop) dan haal ik mijn doel van 200 makkelijk!

100 artikelen online zetten:
Ehmm… Dit wordt nog een hele challenge! Ik heb dit jaar 36 artikelen online gezet en dit hadden er eigenlijk al vijftig moeten zijn om op schema te blijven. Dus dat word voor mij dus extra veel schrijven, en voor jullie nog meer lezen…

In staat zijn om 10 kilometer achter elkaar te lopen:
Als je mijn blog al langer volgt weet je waarschijnlijk dat ik in mei de Alkmaar city run 10K gerend heb. En hiermee is dit het eerste doel dat ik van mijn lijst kan strepen. Het was zeker niet makkelijk, en ik wil nog wat meer trainen voor de tien kilometer voordat ik verder ga naar een langere afstand.

Momenten vastleggen:
Ook dit doel is er een beetje bij ingeschoten. Al maak ik wel steeds meer foto’s en neem ik meer tijd om te schrijven in mijn journal. Maar het is nog steeds geen gewoonte om momenten vast te leggen.

Medoen aan een hardloop event:
Doel nummero twee die ik van mijn lijst kan strepen! De Alkmaar city run was mijn eerste hardloop event ooit, en het was fantastisch. Er stonden veel mensen aan de kant om je aan te moedigen, en de zweer was super. Hier kan je heel mijn verslag lezen van de run.

Q: Hoe gaat het met jullie doelen?


Geef een reactie

