Lichtpuntjes mei

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Volgens de weerman was de maand mei misschien de koudste maand in vijfentwintig jaar, maar voor mij was deze maand gevuld met warme lichtpuntjes. Vandaag deel ik mijn favoriete momenten van de afgelopen maand.– Ik heb afgelopen maand mijn eerste salaris verdient!
– De alkmaar city run. Ik had hier al sinds begin maart naar toen getraind, en het was een fanatische ervaring
– Na bijna twee jaar mochten mijn brackets er eindelijk uit.
– Ik heb voor het eerst opgepast, en wat heb ik een respect voor moeders met jonge kinderen!
– Doordat het langer licht is, eindelijk s’ avonds kunnen hardlopen.
– De nieuwe Pitch Perfect film die nu in de bioscoop draait, en waar ik natuurlijk al heen ben geweest.
– Weten dat het schooljaar er bijna op zit. Bikini, strand en zon here I come!
– Gezellige middag gehad in Amsterdam met vriendin, en heb ook meteen wat zomerkleding in
geslagen
– Het -Fangirl moment- wanneer ik ontdekte dat mijn favoriete boekenserie een vervolg krijgt.
– Mijn nieuwe favoriete thee ontdekt, de Clipper citroen & gember thee, thanks mom!
– De eindeloze uren die ik deze maand op Youtube heb besteed. Thanks to Rosanna Pansino en Annemerel.

Q: Hoe was jou maand?

Geef een reactie

