ootd: There is something beautiful in everyting

DSCN2637

DSCN2642 DSCN2650
DSCN2651
DSCN2661
DSCN2665

Al een langere tijd bewonder ik jumpsuits. Ze zijn misschien niet te meest handige kledingstukken, maar ze zitten super comfortabel en je outfit is zo bij elkaar gezocht. Toen ik deze jumpsuit aanhad leek het wel voor mij gemaakt te zijn ;). Misschien is het te oplettende lezer, of in dit geval kijker, al opgevallen. Mijn beugel is er uit! Ik ben er erg blij mee, en ook super tevreden met het resultaat.

Shop this look:
Jumpsuit: Forever 21
Sandalen: Dolcis
Armbandjes: Primark
Nagellak: Essence 40 Play with my mint

 

Een gedachte over “ootd: There is something beautiful in everyting

Geef een reactie

