Tunes Tuesday: Alkmaar city run playlist

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Morgen is het zover ik ga mijn eerste tien kilometer rennen, en wel in mijn hometown Alkmaar. Of ik goed voorbereid ben? Nee niet echt, maar ik sta morgen wel aan de start met een kickass playlist! Deze tunes moeten mij door het langste uur van mij leven slepen.


Dit is de link naar mijn spotify playlist!

1. Catch us if you can – Elle King
2. Imagination – Gorgon City
3. American Oxygen – Rihanna
4. Don’t look down – Martin Garrix
5. Them Girls be like – Fifth Harmony
6. Start over – Beyoncé
7. Shut up and dance -Walk the Moon
8. Hold my hand – Jess Glynne
9. Brave – Sara Bareilles
10. Fighter – Christina Aguilera
11. Surrender – Cash Cash
12. Our Own House – MisterWives
13. I bet my life – Imagine Dragons
14. Wrapped up – Olly Murs
15. Titanium (ft. Sia) – David Guetta
16. Somewhere to run – Krewella
17. Before he Cheats – Carrie Underwood
18. We own the Night – The Wanted
19. Can you do this – Aloe Blacc
20.  Forbidden Voices – Martin Garrix

Mijn doel is om de tien kilometer te rennen in één uur en 10 minuten. Deze playlist duurt één minuut langer, zo kwam het precies uit. Iedereen die ook meedoet aan de alkmaar city run of de We Run Amsterdam, héél veel succes!

Een gedachte over “Tunes Tuesday: Alkmaar city run playlist

Geef een reactie

