Lichtpuntjes april

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

April is één van mijn favoriete maanden. Het blijft langer licht, de temperaturen stijgen en meestal vallen er ook nog wat feestdagen in april. En als kers op te taart twee weken meivakantie, klinkt ideaal toch? Lees verder voor nog meer lichtpuntjes:

– Meivakantie, Do I need to say more?!
– Eerste keer weer mogen hardlopen na zes weken stilzitten vanwege blessure.
– Al het chocolade en lekkere ontbijtjes met Pasen.
– De geslaagde paasweek op mijn blog. Ik vond het heerlijk om elke dag iets online te kunnen zetten.
– De nieuwe nagellak collectie van Essence met super schattige kleuren voor in de lente.
– Eindelijk weer ’s avonds foto’s kunnen schieten zonder kunstmatige licht.
– Als to-do list freak ben ik super fan van de Wunderlist app, zeker een aanrader!
– Korte broeken en shirt kunnen dragen tijdens het hardlopen, laat die zomerse temperaturen maar      komen.
– De vrolijke nieuwe collectie die bij Hema en natuurlijk hun softijs voor vijftig cent!
– Werken aan nog een themaweek voor op mijn blog, so stay tuned…
– Buiten in de zon kunnen werken aan school en artikelen tikken.

Q: En, wat zijn jouw lichtpuntjes?

2 gedachtes over “Lichtpuntjes april

  1. Wat fijn dat je weer mocht beginnen met hardlopen! Heerlijk gevoel is dat. Ik heb zelf helaas maar 1 weekje meivakantie, het zou leuk zijn als het zo'n feest was van 2 weken 😉 Maar ervan genieten: dat ga ik zeker! Leuk artikel, lekker positief!

    Like

Geef een reactie

