Pasen: 5 leukste manieren om je paaseieren te versieren

Paaseieren versieren is iets dat iedereen leuk vind. En ook al worden ze nooit zo mooi als op alle Pinterest foto’s, ik vind het altijd een leuk karweitje. Daarom deel ik vandaag vijf van mijn favoriete paaseieren met jullie. En laat je niet uit de weg slaan door de foto’s of de stappen. De meeste eieren zijn makkelijker dan ze er uit zien!


You don't need to be an artist to make these beautiful watercolor floral Easter eggs.
Deze paaseieren zagen er erg ingewikkeld uit toen ik ze tegenkwam. Maar toen ik me er iets verder in ging verdiepen bleken ze best makkelijk te zijn. Op het onderste plaatje zie je al de eerste stap. En zeg nou zelf voor deze eieren zou iedereen toch wat tijd vrijmaken?!

 

Make this: Awesome egg decorating idea for Easter (DIY craft project) | Paper & Stitch
Toen ik deze zag was ik opslag verliefd, net of ze speciaal voor mij gemaakt zijn! Je hebt alleen wat verf en een gouden marker nodig. How easy! Het handige is dat je dit design ook op de gespikkelde of lelijke eieren kan maken, want je bedekt ze helemaal met verf. Eigenlijk zonde om op te eten toch?

 

Dit is verreweg mijn favoriet. Het is makkelijk te maken en súper schattig. Kijk ook ever verder op de blog van Katrien, want er staan nog meer leuke diy’s en posts op. En misschien ga ik deze paasei nog wel proberen.
Golden marbled Easter eggs DIY
Ook dit paasei riep gewoon mijn naam. Ik heb al verschillende filmpjes met uitleg gezien, maar nog steeds zijn de stappen en foto’s in de link het duidelijkst. Ik denk dat dit één van de meest gehypte paaseieren zijn op Pinterest. En als je iets meer tijd heb is dit een leuk om uit te proberen.

Deze diy is denk ik de snelste en makkelijkste variant. Je hebt alleen wat hardgekookte eieren en washi-tape in vrolijke kleuren nodig. Geen tijd of zin in lastige frutsels, dan is dit het ideale paasei voor jou. Ik vind zelf de kleuren combinatie erg leuk gedaan, en ook het mozaïek patroon linksboven wil ik wel eens proberen.

Misschien nog een tip. Als je deze designs maakt op een plastic of uitgeblazen ei kan je ze elk jaar opnieuw bewonderen. Wat zelf vind ik het echt zonde om deze kleine kunstwerkjes weg te moeten gooien.

Geef een reactie

