Lichtpuntjes maart

Ook maart zat weer vol momenten die mij een lach op mijn gezicht bezorgde. Letterlijk en figuurlijk.
Vandaag deel ik deze momenten met jullie. Ik heb al een aardig dossier met lichtpuntjes. Je kunt ze hier terug lezen.

– Het is weer officieel lente! Mijn favoriete seizoen van het jaar.
– En met de lente, ook de zomertijd. Dit betekent langer licht ’s avond, dus meer tijd om te hardlopen.
– De leuke reactie’s die ik kreeg op mijn vorige artikel.
– De lol die ik heb gehad met het plannen en maken van de artikelen die komende week online komen. Ik geef je alvast een hint
– Al het lekkere paassnoep dat in de winkel ligt.
– Met de hele familie uiteten bij de bokkensprong in Groet.
– De zon die zich weer eens laat zien. Al heb ik gehoord dat dit wel eens de enige keer deze week kan zijn.
– Mijn ”digitale” winkelmand vullen met alle nieuwe lentecollectie, om het er uiteindelijk bij de betaling weer allemaal uit te gooien.
– Met een vriendin afspreken die ik al een lange tijd niet heb gezien. Dat zijn de beste middagen.
– Lachen naar iemand die je niet kent, die dan even lief weer terug lacht. Moet je ook eens proberen!
– Nieuwe recepten uitproberen die in één keer lukken!

Q: Wat zijn jouw lichtpuntjes?

Geef een reactie

