Update: Doelen van 2015

Goal-setting quotes: Set a goal that makes you want to jump out of bed in the morning.
Goals/thecolourrun

Net zoals vorig jaar doe ik in maart weer een update van mijn doelen. In januari heb ik een artikel geschreven waarin ik meer over mijn doelen vertelde. En vandaag vertel ik hoe het met deze doelen gaat. Zijn sommige al behaald of gaat het bergafwaarts?
200 kilometer hardlopen:
Ik heb nog nooit zoveel kilometer gemaakt als in de afgelopen maanden. Dit komt vooral door het trainen voor een tien kilometer, en de perfecte hardloop temperaturen. Ik zit nu bijna op 160 kilometer, zoals je op de foto hieronder ziet. Begin januari stond mijn teller nog maar op 85 kilometer, dus ik heb in totaal al tachtig kilometer gerend! Veel meer dan ik had verwacht en gehoopt.

100 artikelen online zetten:
Ik heb dit jaar al vijftien artikelen online gezet. Dit is te weinig om mijn doel van honderd te halen dus het wordt nog aardig schrijven! Maar mijn hoofd en vingers zijn nog lang niet leeg en uitgeschreven


In staat zijn 10 km achter elkaar te rennen:
Mijn langste run tot nu toe is 9,5 kilometer, en toen had ik twee pauzes nodig. Maar ik ben er zeker van dat die tien kilometer er wel komt. En anderzijds het jaar is net twee maanden begonnen, dus ik heb nog zat tijd. De foto hierboven heb ik gemaakt tijdens en van mijn rondjes hardlopen. En ik moet bekennen dat je met hardlopen op plekken komt die je nog nooit gezien hebt!

Momenten vast leggen:
Ehh… dit doel is er een beetje bij ingeschoten de laatste tijd. Af en toen pak ik mijn journal er wel eens bij. Maar je zal niet veel momenten terugvinden van de afgelopen twee maanden. Dus ik weet waar ik de rest van het jaar aan kan werken.

Meedoen aan een hardloop event:
Ik heb nog niet meegedaan aan een hardloop event, maar ik ben van plan om mij in te schrijven voor de City run Alkmaar. En omdat vijf kilometer mij al makkelijk afgaat, ga ik voor de uitdaging van tien kilometer. Deze is op 13 mei, dus ik heb nog even de tijd om te trainen.

Een gedachte over “Update: Doelen van 2015

Geef een reactie

