Diy: to do list/planner

Eén van een doelen of goede voornemens die veel mensen hebben is beter georganiseerd zijn. En om je een handje te helpen, heb ik deze leuke diy is elkaar geknutseld. Je hebt maar een paar dingen nodig, en het kost misschien vijf minuten. Maar je zult er uiteindelijk veel aan hebben!


Wat heb je nodig:
– Een stuk karton of hout
– Witte verf (Of een kleur naar keuze)
– Een zwarte fineliner of permanente marker
– Post its
 Wat moet je doen:
Het is heel makkelijk!
1) Verf je stuk karton of hout wit, of andere kleur die jij leuk vindt. Wacht nu tot dit droog is.
2) Schets met potlood je ontwerp uit. Ik heb er voor gekozen om twee rijen van drie post its te maken.
En om deze te omlijnen met strepen en stipjes.
3) Trek nu alle geschetste lijnen over met een fineliner of permanente marker. Zorg dat je deze niet uitveegt! 
4) Plak de post its op en je bent klaar!
Ik heb mijn to do list op m’n deur geplakt met 3D tape. Dit blijft goed zitten en laat geen lijmresten achter als je het er weer afhaalt. De post its die ik gebruik komen bij de Hema vandaan.

Geef een reactie

