Lichtpuntjes februari

Het is weer het einde van de maand, en dat betekent dat ik weer mijn lichtpuntjes op een rij zet. Als je wilt weten wat lichtpuntjes precies zijn klik dan even op deze link. Deze maand gebeurde er weer een paar leuke dingen, zoals de oscars, vakantie en ik kwam er achter dat ”there’s a first time for everything”
Mijn lichtpuntjes:

-Weten dat over drie weken de lente begint! Wieuh!!
– Voorjaarsvakantie, do I have to say more?!
– Een leuke bestelling met zomerkleding plaatsen.
– Na een lange tijd weer eens en bezoek aan de bioscoop brengen.
– Voor het eerst in mijn leven op ski staan, en ik snap dat mensen het leuk vinden!
– De zonovergoten dagen van de afgelopen week. (Ik zal het maar niet over het weer van nu hebben.)
– Doordat de dagen langer worden meer tijd hebben voor mijn blog foto’s.
– En ook voor het hardlopen.
– Mijn nieuwe lay-out waar ik nog steeds met veel trots naar kijk.
– Alle schattige diy’s die mijn kamer steeds meer in een pinterest foto veranderen.
– De heerlijke Satsuma showergel van The Body Shop. Het is net of er Fanta uit je douchekop komt.
– Mijn nieuwe Laptop waarop ik non-stop de spotify afspeellijsten van Annemerel luister.
– Bij een winkel iets schattig laten inpakken, zodat je dit jezelf cadeau kan geven…
– De meest prachtige jurken van de Oscars bekijken. De Ellie Saab van Emma Stone is mijn favoriet.

Q: En wat zijn jouw lichtpuntjes van februari?

Geef een reactie

