Tuesday tunes: Hardloop playlist

Iedereen loopt tegenwoordig met oortjes in. Ook mij zie je als een grote roze zuurstok met oortjes voorbij rennen. En om deel te zijn van mijn playlist moet je goed zijn. Niet zomaar leuk, maar echt goed. Waarom ik zulke eisen stel aan de liedjes? Ik zal het uitleggen:

Je kunt een hardlopen vergelijken met een auto. Een auto heeft diesel of benzine nodig om te rijden, ik heb muziek nodig om te kunnen rennen. Muziek is mijn brandstof. Het helpt mij vooruit te komen. Net zoals je lichaam eten nodig heeft, voed muziek mijn brein.

Ik heb weleens gehad dat mijn telefoon uitviel tijdens het hardlopen, en ik merkte dat ik mij veel meer bezig ging houden met het brandende gevoel in mijn benen. En dan zijn die twee kilometer ineens erg veel. Ik ben hele andere muziek gaan waarderen toen ik ben begon met hardlopen. Want probeer maar eens te hardlopen op Thinking out loud van Ed sheeran, dan snap je wat ik bedoel. De juiste muziek helpt je die extra kilometers te rennen.

Als je spotify hebt kun je deze playlist hier volgen.Voor de mensen die de playlist willen downloaden dit zijn de nummers:

  1. Shut up and Dance – Walke the moon
  2. Young again – Hardwell
  3. The nights – Avicii
  4. Lips are movin – Meghan Trainor
  5. Run on Love – Lucas Nord ft. Tove lo
  6. I’d come for you – Déjà vu
  7. You make me – Avicii
  8. Am I wrong – Nico & Vinz
  9. Time is running out – Muse
  10. Addicted to you – Avicii
  11. Geronimo – Sheppard
  12. That man – Caro Emerald
  13. Heroes (We could be) – Alesso
  14. Break Free – Ariana Grande
  15. Rollercoaster – Bleachers
  16. Younger (remix) – Seinabo sey
Geef een reactie

