Lichtpuntjes januari

Crosswalk/Littlelight
De eerste maand van het jaar zit er al op. Meestal vind ik januari een saaie maand na alle leuke feestdagen en lekker eten. Maar ik ben met alle nieuwe motivatie meteen begonnen aan mijn doelen voor dit jaar.

– Een proefwerkweek overleeft hebben, met super goede resultaten na afloop.
– In mijn uppie een lay-out in elkaar weten te knutselen!
– Merk dat ik mijzelf onderschat heb en tot veel meer instaat ben. Van lay-outs maken tot 6,5 km        hardlopen
– Het trainen van een 10 kilometer gaat veel beter dan ik had verwacht, wordt dit jaar misschien toch    een 10 km race.
– Door alle lesuren die uitvallen veel meer tijd hebben om leuke artikelen te schrijven, best life ever.
– Die extra tijd gebruik ik ook met alle liefde om films en series te kijken…Don’t jugde me!
– Mooie sneeuw foto’s op instagram van vrienden.
– Mijn Nike GPS sportwatch waar ik héél blij mee ben. Hij werkt perfect en het is precies wat ik nodig heb    bij het hardlopen.
– Alle ”goede voornemen΅ artikelen van andere bloggers, want samen sta je sterker zeggen ze toch altijd?
– Een hele lijst met super leuke artikelen voor februari. Dit maakt het schrijven net iets makkelijker

Q: Hoe was jou maand?

Geef een reactie

