Time for change!

Zoals je al in de titel kan lezen vond ik het wel eens time for a change. Ik zal jullie niet lastig vallen met het hele ”nieuw jaar nieuwe kansen” cliché, en meteen maar naar het essentie van dit artikel gaan.

Als je mijn blog al een langere tijd volgt ken je mijn layout wel. Simpele blauwe strepen met een ombre effect. Ik wilde al een langere tijd iets anders maar wist niet precies waar ik moest beginnen.
Tot afgelopen weekend. Ik had veel tijd over en ging een beetje rond snuffelen in de optie’s. Want hoe lastig zou het zijn om je eigen layout in elkaar te knutselen. Nou veel makkelijker dan ik in eerste instantie in gedachten had! 

Dus na wat gestuntel lukte het mij om een leuk ontwerp in elkaar te zetten. En ik moet je eerlijk bekennen, ik ben maar al te trots op mijzelf. Ik ben benieuwd naar jullie mening. Vinden jullie dit een geslaagde en overzichtelijke layout, en past het bij mijn blog? Laat het alsjeblieft zodat ik hier weer verder mee kan. 

Een gedachte over “Time for change!

Geef een reactie

