OOTD: A hint of colour

 

 

Dat het winter is betekent niet dat we geen kleur mogen gebruiken in onze kleding, toch?! Om het geheel een beetje op te vrolijke heb ik mijn rode hoed er weer eens bij gepakt. Ik heb al sinds ik klein ben een obsessie met hoeden, ze geven je look meteen iets extra’s. En ze het perfecte hulpmiddel bij een Bad Hair day! Genoeg redenen om meer met hoeden te spelen dacht ik zo.

Shop this look:

Broek: Primark
Schoenen: Van Haren
Trui: Esprit
Hoed: Souvenirs winkel frankrijk
Oorbellen: Hema

Een gedachte over “OOTD: A hint of colour

Geef een reactie

