Hiep Hiep Hoera!

Het is deze week twee jaar geleden dat ik begon met bloggen, en in die twee jaar heb ik veel geleerd. Ik ben nu 185 artikelen, 31 volgers en ongeveer 550.000 woorden wijzer dan twee jaar geleden. En wat is een beter moment om jullie te bedanken dan nu?!


Bloggen is mijn grote hobby, en het is super leuk om al mijn ideeën en creaties te kunnen delen. Dat is ook waar het bloggen voor mij om draait, ideeën delen. Natuurlijk is het leuk om na een paar maanden al een grote blog te hebben met veel volgers. Maar zijn dit ook echt je volgers? Lezen deze mensen ook echt je artikelen of volgen ze jou alleen bijvoorbeeld vanwege een winactie? Ik ben blij met elke persoon die even de tijd neemt om “mijn werk” te lezen. Ik hoop mensen te inspireren met wat ik schrijf. Niet elk artikel zal even goed zijn, maar elk woord dat ik op het internet zet is echt van mij. Niet verzonnen of gekopieerd.

Ik wil iedereen bedanken die mijn blog leest, dus ook jij!

Een gedachte over “Hiep Hiep Hoera!

Geef een reactie

