Doelen die ik dit jaar wil bereiken (2015)

 Goals/apisanet

Net als vorig jaar doe ik een serie artikelen met doelen die ik wil bereiken. In de loop van het jaar zullen er update artikelen online komen, waar ik in vertel hoever ik ben met mijn doelen. Zie hier voor mijn doelen van vorige jaar

200 km lopen in dit jaar:
Ik ben vorig jaar Augustus begonnen met hardlopen. Mijn teller staat nu op 84,21 dus aan het einde van dit jaar staat de teller op 284 km. Alles daarboven is natuurlijk mooi meegenomen!

100 artikelen online zetten:
Dit betekent minimaal twee artikelen per week en lekker veel leesvoer voor jullie. Er staan nu al 184 artikelen online, dus eind dit jaar zijn dat er 284. En dan blog ik al bijna drie jaar!

In staat zijn om 10 km achter elkaar te kunnen hardlopen:
Mijn langste run tot nu toe is 5,05 km, deze heb ik helemaal gerend. Nu op naar de dubbele cijfers, tien kilometer rennen. Snelheid is nu nog niet belangrijk, ik moet eerst die tien kilometer maar eens te zien halen. Daarna kan ik nog aan mijn eindtijd schroeven!

Momenten bewaren:
Momenten bewaren, of dit nou door middel van foto’s is of bijvoorbeeld een journal maakt niet uit.
Ook ben ik van plan om meer foto’s af te drukken om die te gebruiken in een journal of scrapbook.

Meedoen aan een hardloop evenement:
Wat is een betere motivatie dan je inschrijven voor een hardloop evenement? Dus dat ben ik van plan dit jaar. Ik heb al een paar evenementen in gedachten, maar weet jij nog een leuk evenement?

Ik kwam laatst dit filmpje tegen op Annemerel.com, en het is zeker het kijken waard. Het duurt een kleine 13 minuten, maar blijf alsjeblieft kijken tot het einde.

 
 
Q: Wat zijn jouw doelen?
Geef een reactie

