Lichtpuntjes December

Morgen is het alweer de laatste dag van het jaar, en dat betekent dat het weer tijd is voor een lichtpuntjes artikel. En voordat ik jullie om de oren ga gooien met ”wat vliegt de tijd” en andere clichés duiken we maar snel in dit artikel!

– Mijn nieuwe bureau stoel die ik al heel lang wil.
– De gezelligheid van de afgelopen feestdagen… en stiekem ook de cadeau’s.
– Drie van de vier doelen die ik dit jaar wilde bereiken ook echt bereikt hebben.
– De eerste helft van dit schooljaar met een mooie cijferlijst kunnen afsluiten.
– Vakantie!
– Alle vrolijke kerstlichtjes die aanstaan als ik ’s ochtends vroeg naar school fiets.
– Het echte winterse weer dat ze afgeven voor de komende week.
– Sinds ik ben begonnen met hardlopen dit jaar (augustus), heb ik al bijna 100 km gelopen :).
– Tv-series die al 12 seizoenen hebben zodat je nog genoeg beeldmateriaal heb om je vakantie door te    komen.
– In de winter zomer kleding kopen in de sale, omdat ik nu alweer zin heb in de warmte
– Een nieuw jaar met nieuwe kansen!

Q: Wat zijn jouw lichtpuntjes van December?

Geef een reactie

