Update: Doelen die ik dit jaar wil bereiken

Aan het begin van dit jaar heb ik een aantal doelen gesteld die ik in 2014 wilde bereiken. In de loop van het jaar heb ik hier update artikelen over geschreven, en dan is hier de laatste. Heb ik mijn doelen gehaald?

Van Havo naar Vwo:
In mijn vorige update artikel heb ik al verteld dat dit doel niet bereikt is, lees meer in dit artikel.
En natuurlijk baal ik hier wel van, maar dit doel had ik ook niet helemaal zelf in de hand.

Mijn blog groter maken:
Ik heb het afgelopen jaar veel ”woorden op internet” gezet, mijn blogdossier bestaat al uit 183 artikelen. Ook zijn mijn volgers op bloglovin van drie (begin dit jaar) naar 35 gegaan. Voor mijzelf is mijn blog zeker gegroeid. Er zijn genoeg blogger die in twee maanden al honderd volgers hebben, maar ik vind het al gaaf dat er 35 mensen de tijd nemen om terug te komen om mijn artikelen te lezen. Dus ja voor mij is mijn blog groter geworden. Mission accomplished!

Meer diy (do it yourself) projecten en hier ook de tijd voor nemen:
Oh well, mijn kamer heeft meerdere keren geleken op een glitter explosie. En ik heb niet veel ruimte meer over in mijn kasten en lades voor nog meer diy’s, dus dit doel is ook behaald.

Leuk & Lowbudget:
Aan het begin van dit jaar was ik erg gemotiveerd voor dit doel. Het onderwerp minimaliseren kwam veel voorbij op andere blogs. Een minimalistisch persoon ben ik zeker niet, maar je gerichter bezighouden met geld kan nooit kwaad. Ik merk dat deze spirit een beetje is weggezakt. Ondanks dit denk ik wel dat ik dit doel bereikt heb.

Drie van de vier doelen bereikt, niet verkeerd! Begin Januari zullen mijn doelen voor 2015 online komen.

Q: Zijn jullie doelen behaald?



Geef een reactie

