Review: W7 Lightly toasted palette

W7 heeft nu al een paar goede palette gemaakt, en dit merk is ook bijna niet meer weg te denken in de beauty wereld. Als ik andere beautyblog’s moet geloven, dan is dit een perfecte dupe voor het Urban Decay nacked 1 palette. Maar omdat ik geen UD palette heb swatch ik dit palette zonder de naked 1 in mijn achterhoofd te houden.

 W7 In the buff: Lightly toasted, € 6,99 – 9,99

In dit palette zitten een aantal zacht geroosterde licht bruine kleurtjes, maar de laatste twee zijn zeker verbrand..! Ik vind dat W7 een goede combinatie van kleuren heeft gebruikt. Je kan met dit palette een complete look maken, geschrikt voor overdag en voor naar een feestje.
De verpakking is gemaakt van blik, en hierdoor ook stevig genoeg om bijvoorbeeld mee te nemen op reis. Ook zitten de oogschaduw’s stevig vast in het palette. Het kwastje dat er bij zit stelt niet veel voor, maar kan wel gebruikt worden om een simpele look te maken. 
Teddy bear, Wonderland, Cracker, Happy, Lady luck & Twister

Di Di, Delilah, Magic, Its a dream, Up in smoke & Dawn
De pigmentatie van de oogschaduw’s zijn redelijk goed. De matte tinten bij de eerste zes kleurtjes hebben niet heel veel kleur, maar zijn wel makkelijk op te bouwen. Over de laatste zes heb ik niets aan te merken. Ze bevatten genoeg kleur en hebben een mooie glans. Vooral de laatste (Dawn) is speciaal door de grootte hoeveelheid glitters die deze kleur heeft. 
Ik vind dit palette een leuke toevoeging aan mijn collectie. Met de kleuren kan je veel kanten op.
Als je geen zin hebt om een smak geld neer te leggen voor het originele Urband Decay palette, of een mooi nieuw palette wilt, is dit zeker een aanrader.

Geef een reactie

