Tag: Internet abc

Het is al een tijdje geleden dat ik deze tag tegen op de blog van Femke, en ik ben er nog niet aan toegekomen om hem ook in te vullen. Het Internet abc, een lijst met websites waar ik niet meer zonder kan.

A- Annemerel.com, Eén van de redenen dat ik echt van Hardlopen ben gaan houden. Deze Powergirl heeft nu al twee keer de NYC Marathon gerend!

B- Kort geleden heeft Lonneke haar blognaam veranderd in Bringinghappiness.nl, Thanks want nu heb ik een leuke blog met de B 😉 Ook zit ik vaak op Blossombooks.nl (Misschien wel iets te vaak…)

C- Cosmopolitan.nl, een leuke website om gewoon lekker een paar uurtjes rond te neuzen.

D- diyfashion.nl  is een website die volstaat met diy’s om je kleding op te pimpen.

E- Elle.nl is ook wel één van mijn standaard stops.

F- Ik wilde meteen Facebook zeggen, maar omdat dit zo voor de hand ligt ga ik toch maar voor Fashionisaparty.nl. Mijn favoriete fashion blog op dit moment.

G- Girlonthewhitebike.nl is één van de eerste youtubers die ik volgde, dus verdient Elize wel een plek in deze lijst. Maar…. zonder Google zou ik het op school waarschijnlijk niet overleven!

H- Het is nu ongeveer een jaar geleden dat ik van Huisvanbelle hoorde, en sinds die tijd zijn al deze gezellige meiden alleen nog maar groter geworden.

I-Ikbenirisniet.nl Ik volg  nog niet heel lang, maar toen haar Instagram account maar langs bleef komen bij vrienden ben ik toch maar een kijkje gaan nemen. En wat is haar konijn toch schattig!

J- Ik vind dat mijn naamgenote ook wel een Shout out verdient, dus hier komt ‘ie: Jenniefromtheblog.nl

K- k…….

L- Jullie hebben waarschijnlijk al wel genoeg gehoord over Lauren Conrad op mijn blog, maar de wist je ook al dat ze een geweldige site heeft?

M- Lotte is een zeer drukke dame die naast haar werk en studie ook nog een blog heet

N- Om mijn hardloop gegevens bij te houden loop ik met de app van Nike. Ik zit daarom ook regelmatig op de website van nike  ( stiekem ook om de nieuwe collecties te bekijken)

O- Oohh… Ik volg geen blog met de letter O

P- Pinkypolish.nl voor je dagelijkse nagel inspiratie. En Pinterest voor je dagelijkse inspiratie van alles!

Q- Kennen jullie een website die begint met de Q…. o wacht, Q music!

R- Nog een echte powergirl is Laura, dit keer voor je dagelijkse sport inspiratie

S- Seventeen.com, Ik vind het erg leuk om door de visuele tijdschriften te ”bladeren”.

T- Ook geen blog met de letter T in mijn lijst.

U- Ultimatefashionlover.nl, staat ook op mijn lijst met dagelijkse bezoekjes.

V- Beste nederlandse beautyblogger: Veracamilla.nl

W- van Workthates.nl als ik net zoveel sportte als ik workout blogs volg dan zou ik er nu toch wel anders uitzien!

X- van…..

Y- Eén van de eerste bloggers die een reactie achter lieten op mijn blog was Femke. En wat ben ik daar blij mij anders had ik nooit van haar blog gehoord!

Z- Ik kwam pas geleden Zilverblauw.nl, en wauw wat zijn haar foto’s mooi! Misschien, heel misschien gaat het mij ook nog wel lukken.

Geef een reactie

