Tag: Project positief

Gebrek aan positiviteit is er op de blog van Dagmar zeker niet. Zij geeft je dagelijks een porties positiviteit om de dag weer door te komen. Het is ook haar idee om een project positief op te zetten. Ik vond deze tag op de blog van Femke, en vond het leuk om dit sprankeltje geluk door te geven.

Wat is je favoriete quote?
Keep smiling, because life’s a beautiful thing and there’s so much to smile about. Dit is een quote van Marliyn monroe, en ik kan alleen maar zeggen dat ik het er volledig mee-eens ben. Life’s better when you smile, right!


Welke droom zou je in je leven willen realiseren? Yes you can!
Dit jaar heb ik ook al meegedaan met de happychallenge, en één opdracht was het beschrijven van je grote droom. Dit is nog steeds een doel die ik wil bereiken. Het artikel kan je hier vinden.

Wat betekent geluk voor jou?
Tevreden zijn met wat je doet en wie je bent. Niet streven niet perfectie maar naar een resultaat waar jij blij van wordt. Ook denk ik dat geluk juist in de kleine dingen zit, de mensen om je heen, de omgeving en de momenten.

Wie kan/kunnen jou ontzettend opvrolijken?
Mijn vriendinnen lukken het altijd wel om een glimlach om mijn gezicht te toveren. Ook word ik altijd erg blij van jullie berichtjes om mijn blog.

Voor wat mogen we je ’s nachts wakker maken?
Nou je moet wel een hele goede reden hebben om mij ’s nachts wakker te maken. Maar voor een mooie reis kom ik wel uit mijn bed. Waarschijnlijk wil jij niet de persoon zijn die mij wakker maakt, maar dat terzijde.

Waardoor kreeg je voor het laatst een lachbui?
Dat was tijdens het kijken naar de film Walking on Sunshine. Het is een super leuk film, zeker een aanrader om te kijken.

Op welke prestatie was je ontzettend trots?
Ik denk dat je op elke prestatie trots moet zijn. Ook al koste het niet veel moeite, je hebt het toch maar gedaan. Waar ik erg trots op ben is het moment dat ik startte met bloggen en dat ik laatst een vijf kilometer run helemaal heb uitgerend.

Welke boodschap zou je graag aan anderen mee willen geven?
Wees tevreden met wij je bent en wat je doet. En als iets niet in één keer lukt, don’t worry, begin opnieuw.

Ik geef deze tag door aan Lisanne, en aan iedereen die het leuk vind om ook een sprankeltje positiviteit door te geven.
  
Q: Wat is voor jou geluk?

Geef een reactie

