Update: Doelen die ik dit jaar wil bereiken

Het is weer tijd voor een update over mijn doelen. Aan het begin van dit jaar heb ik mijzelf een aantal doelen gesteld, en door het jaar heen heb ik al 2 update artikels geschreven. Vandaag vertel ik jullie hoe het er voor staat met deze doelen. Al behaalt of nog steeds in progresse? En ook daag ik jullie uit om in de reacties te vertellen over jou doelen!

Van Havo naar Vwo:
Hier heb ik in mijn vorige update artikel al wat meer over vertelt. Dit doel is niet behaalt, maar dat is oud nieuws. Dus laten we snel verder gaan naar de andere doelen…

Mijn blog groter maken:
Dat mijn blog groeit heb ik natuurlijk grotendeels te danken aan jullie. Elke week zie ik mijn blog statistieken omhoog gaan. Meer volgers, meer berichten en meer pageviews. Dit zien jullie allemaal niet, maar ik heb hier heel veel aan! Het zou geweldig zijn als ik een eigen domeinnaam en layout zou hebben. Maar dit kost tijd en geld, en bloggen is en blijft een hobby. Ik verdien er geen geld mee, maar wel heel veel blije momenten als ik jullie berichtjes zie.

Meer diy projecten en hier ook de tijd voor nemen:
Nou dit doel is zeker al behaalt! Mijn blog archief vult zich steeds verder met diy projecten. Afgelopen dinsdag zag je nog mijn fotomuur. En zo zijn er meer leuke decoratie’s  in mijn kamer. Ook krijg ik steeds vaker complimentjes over mijn schoolboeken en de manier hoe ik cadeau’s inpak. Dit zijn ook kleine diy projectjes ,toch?

Leuk & Lowbudget:
Het is nog steeds een hele uitdaging om de limited edition van Essence of Catrice voorbij te lopen. Maar hele grote uitgaves heb ik de laatste tijd niet gedaan. En voor mijn verjaardag heb ik een aantal cadeaukaarten gekregen, dit scheelt toch weer geld. En zo kan je jezelf af en toe nog eens een leuk verwenmomentje geven.

Q: En hoe gaat het met jullie doelen? Al behaalt of geef je ze nog even de tijd?

2 gedachtes over “Update: Doelen die ik dit jaar wil bereiken

  1. Je gaat lekker!
    Leuk om zo een kijkje te krijgen in het leven van een van mijn nichtjes!
    Ehhh mijn doelen??
    Hahaha, nou dit jaar is qua studiepunten alles in de pocket.
    Verder zijn er nog zat doelen te behalen dus ook ik blijf bezig 😉

    Like

Geef een reactie

