Tag: All About Autumn

Todaysbeauty/HalloAutumn
Zoals als jullie merken ben ik nog lang niet uitgepraat over de herfst. En daarom gooi ik er gewoon nog een herfst tag tegen aan. Maar hé, waarom ook niet?! Ik heb deze tag gevonden op Teske haar blog, kijk daar voor de originele vragen.
– Wat is je favoriete herfstdrankje?
Thee is mijn all time favorite. Je kan elke dag weer een andere smaak proberen, net in welke bui je bent. 
De afgelopen tijd drink ik vooral autumn storm en groene mint thee.
– Laat je leukste muts/wanten zien
Bydagmar/wanten
Hoe schattig zijn deze wanten en muts! Ze komen bij de Primark vandaan, en hebben echt een grote ”die moet ik hebben” factor. Het handige van de wanten is dat je de vingerkleppen ( is daar een officieel woord voor?) naar achter kan klappen zodat je vingers vrij zijn om iets te pakken.
– Welke muziek luister je in de herfst?
De laatste tijd staat Home van dotan bij mij op repeat. Het is mijn favoriete liedje van zijn album 7 layers, maar de rest is ook het luisteren waard.
– Welk parfum ga je het meeste dragen deze herfst?
In de zomer heb ik echt non-stop cool water van Davidoff gedragen, maar de laatste tijd pak ik niet snel een geur. Ik denk dat als ik een parfum op wil het de like a million miles away van Essence wordt. Dit is een warme niet al te zoete en een licht gekruide geur. 
– Wat is je lekkerste herfst geurkaars?
Als er een kaars zou bestaan die de geur van een bos heeft dan zou ik er meteen een hele voorraad van inslaan. Maar omdat ik deze nog niet gevonden heb (iemand suggesties?) brand hier vooral een kaneelgeur. Meestal heb ik kaarsen zonder geur, maar af en toe een lekkere geur in je kamer is niet verkeerd.
– Wat is je favoriete make-uplook voor de herfst?
Essence heeft de afgelopen maanden de Limited Edition ”Hello Autumn” in de schappen gehad, en het palette Keep calm and go for a walk bevat hele mooie kleuren. Er staat al een review van op mijn blog.
– Wat is je favoriete herfst snack?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik al aan de pepernoten ben. Maar ik al vast niet de enige zijn met deze Guilty-pleasure?!
– Hoe ga je verkleed met Halloween?
Ik vier eigenlijk nooit Halloween, maar als ik alle video’s van Amerikaanse youtubers zie vind ik het wel jammer. De DIY pakken van Olaf, Elsa en Anna zien er super leuk uit, maar als een Minion zou ik ook wel verkleed gaan.
Ik tag iedereen die net mijn blog heeft gelezen. Dus als je het leuk vind om deze tag over te nemen, doe het! Laat dan wel even een link van je blog achter in een reactie, want ik vind het leuk om jullie ook te leren kennen.
Q: Hoe zou jij verkleed gaan met Halloween?
Geef een reactie

