Tag: The autumn tag

Katiehearts/Autumn

Nu kunnen wij het officieel niet meer ontkennen, de herfst is begonnen. De dagen worden korter, regelmatig regenbuien en verkleurende bladeren. Om nog iets meer in die fall mood te komen vul ik deze autumn tag in. Vorig jaar heb ik hem ook al gedaan, maar de vragen zijn zo leuk dat ik het gewoon nog een keer ga doen!


Favourite thing about autumn?
Gezellig avonden met kaarsjes en een goed boek. Mijn kamer weer decoreren met leuke decoratie en geurkaarsen. 
En schaamteloos kerstliedjes luisteren omdat het weer je in die stemming brengt.
Favourite drink?
Thee is het toverwoord in de herfst. Vooral de seizoens- thee van pickwick. Ik probeer al een paar jaar om chocolademelk te drinken, maar ik vind het gewoon niet lekker. Al ziet het er wel altijd erg lekker uit!

Favourite scent? 
Cranberry en kaneel, en dan vooral de combinatie van die twee. Lekkere warme geuren die je doen denken aan een bos. Heerlijk.

Best lipstick?
Ik draag niet echt graag lipstick, maar een lipbalsem die ik super vind is de babylips mint fresh. Ook zijn de Revlon colorburst lipglosses erg mooi. Vooral de kleur Cheers Tchin-Tchin past perfect bij de herfst.

Go to moisturizer?
Mijn routine veranderd niet gedurende het jaar. Wat ik wel meer gebruik is een bodybutter. De nieuwe van Kruidvat zijn erg lekker. De geur is heerlijk en ze voeden ook goed.

Go to colours for the eyes?
Het palette van de limited edition Hello Autumn vind ik erg mooi. Vooral de groene kleuren gebruik ik vaak, ook al gaat dit wel in tegen één van de ”beauty regels”. Blauwe ogen en groene oogschaduw, ik vind het een mooie combinatie, het is wel even wennen.

Favourite song?
Autumn van Paolo Nutini


Favourite outfit to wear?
Een dikke cozy trui en skinny jeans met een paar schattig laarsjes of nikes. Ik denk dat hier nog wel een outfit van op mijn blog komt . So stay stuned!

Favourite place to be?
Home Sweet Home zeggen ze dan. Wat is er fijner dan na een lange dag thuis op de bank neer ploffen. Lekker warm met cozy dekens en een grote mok thee. Just perfect.

Hoe vinden jullie dit nieuwe lettertype. Ik vind het mooier en fijner lezen dan mijn oude, maar ik wil graag jullie mening. Welke is beter?
Q: Wat is jou favoriete ding aan de herfst?

Een gedachte over “Tag: The autumn tag

  1. Eindelijk herfst! Lekker in je warme trui met een kop thee op de bank lezen en geen bevelen om naar buiten te gaan. Maar het regent wel vaak zeg!
    xxx

    Like

Geef een reactie

