Review: Essence Hello Autumn!

Of we het nou willen of niet de herfst begint er toch echt aan te komen. En Essence is al helemaal in de stemming. Een paar weken geleden kwam deze Limited edition al voor bij, maar nu heb ik ze ook in het echt. Dus als je benieuwd bent naar de producten, kijk dan snel veder.


Dit is het product dat ik het liefst wilde. Dit is 02 Keep calm & go for a walk. Er was ook nog een ander palette, maar juist de groene kleuren in de palette spraken mij aan.

De swatches zien er erg goed uit. De oogschaduws hebben redelijk veel pigment, en voor een budget pallet ben ik hier tevreden over. Ze kruimelen wel een beetje, maar dit is niet erg storend bij het aanbrengen. De kleuren combinatie vind ik erg leuk gekozen, niet alledaags maar er is een goed draagbare look mee te maken. 

Dit is het tweede product dat ik graag wilde scoren. De lip creams van Essence hebben vaak veel kleur en blijven lang zitten. Ook dit is Keep calm & go for a walk en is goed te dragen in combinatie met het oogschaduw palette. Ik vind de kleur mooie, misschien iets te ligt, maar goed draagbaar. Ik had er alleen wel meer van verwacht. De dekking is niet top, je hebt meerdere laagjes nodig. En de houdbaarheid is in vergelijk tot de andere lip creams ook niet fantastisch.

Toen ik deze lipcream in de winkel zag staan deed hij mij erg denken aan Soft nude, ook een lipcream van Essence. Dus heb ik ze even naast elkaar geswatcht. Maar je ziet nu wel duidelijk dat Keep calm & go for a walk (links) lichter is dan Soft nude (rechts).
Q: Hebben jullie ook als iets van deze LE weten te bemachtigen of laat je deze even staan?
Geef een reactie

