Tag : Happy Birthday!

Insleehaynes/birthday

Een tag over één van mijn favoriete dagen van het jaar. Mijn verjaardag! Ik heb gezocht of ik leuke vragen of tags kon vinden op andere blogs, maar zoiets als een happy birthday tag bestaat nog niet. Dus heb ik mijn creatieve brein aan het werk gezet en leuke vragen bedacht. En vandaag is er mijn Happy Birthday tag.


Wat is de datum van je verjaardag?
Veertien jaar geleden op dezelfde dag ben ik geboren. Dus ik ben jarig op 22 Augustus.

Hoeveel dagen leef je al?
Ik vond deze vraag in een kleine invullijst over jezelf, en vond het wel een leuke vraag. Ik leef al 5113 dagen, als ik elke dag een euro zou krijgen was ik nu rijk…. Je kan dit vinden op deze website.

Wat staat er bovenaan je wishlist?
Mhhhh… Ik wil vooral een leuke dag hebben. Maar als ik echt iets moet kiezen ga ik voor een grote krultang van 32 mm.

Wat is het leukste, gekste, mooiste cadeau dat je ooi gekregen hebt?
Deze weet ik niet zo goed. Ik heb nooit een heel raar cadeau gekregen, en met alles ben ik natuurlijk blij. Maar het gene wat ik het meeste gebruik is mijn telefoon en foto camera. Dus dat is mijn antwoord.

Wat zou je doen op je ideale verjaardag?
Ik zou iedereen in laten vliegen naar ”mijn” villa op een tropisch oord of Australië en een knal feest geven. Met lekker eten en mijn beste vrienden en familie. Zoiets als de hele dag op het strand hangen (mijn achtertuin) met lekkere drankjes en goede live muziek.


Welke celebrities zijn op dezelfde dag jarig als jij?
Tori amos, Giada De Laurentiis en Kirsten Wiig.

Een grote taart of cupcake’s?
Ik geef de voorkeur aan een grote taart, al hoewel ik cupcake’s ook érg schattig vind, staat een taart toch wat leuker. Ook vind ik dit lekkerder.

Geld of cadeau’s?
Mij maakt het niet veel uit wat ik krijg, het gaat om de gezelligheid. Maar ik geef het liefst cadeau’s aan andere mensen. Het geeft toch het idee dat je er iets voor gedaan hebt, en het is leuk om voor cadeau’s te shoppen.

Wat is je favoriete verjaardagsoutfit?
Dat is het outfit dat ik vandaag aan heb, maar daar verklap ik nog niet teveel over. Want komende dinsdag komt er een outfit of the day met de jurk. So stay tuned!

Iedereen die vandaag ook jarig is, Gefeliciteerd! En iedereen die dit een leuke tag vind mag hem overnemen.
Ik vind het wel leuk als je een link naar je artikel bij de reactie’s zet.

Een gedachte over “Tag : Happy Birthday!

Geef een reactie

