Back to school: DIY schoolbord etiketten

Artikel twee in mijn back to school serie, en ik denk ook mijn favoriet! Ik ga laten zien hoe je zelf makkelijke en leuke etiketten kan maken met krijtbord. Ik vind de etiketten in de winkels altijd een beetje saai en simpel, maar met deze kan je je boeken vrolijker maken.

Wat heb je nodig voor deze super leuke etiketten?

Krijtbord verf of als je het simpel wilt houden krijtbord plakfolie
– Lijm
– Een sjabloon 
– Krijtje of krijtbord marker

Wat moet je doen ?!

1. Print een leuk sjabloon uit voor jouw etiket. Ik heb deze leuke etiketten gevonden op pinterest. Knip deze uit gebruik ze als een mal.
2. Trek het sjabloon over op de plak kant van het krijtbord folie en knip deze ook uit. Of als je verf gebruik trek dan het sjabloon over met potlood op de kaft en ”kleur” deze in.
3.  Schrijf het vak op het etiket met een krijtje en plak het op je kaft.

En voila! Je bent klaar en hebt super leuke en unieke etiketten!

Een gedachte over “Back to school: DIY schoolbord etiketten

  1. Heyy Jen,
    Leuk de etiketten, echt precies jou. Het viel me op; ik heb dezelfde etui en kaftpapier als jij 🙂
    Ik hebt vandaag iets gekocht voor volgende week zondag. Ga nog niet zeggen wat, maar ik ben nu al jaloers op je 😉
    X M

    Like

Geef een reactie

