Back to school: Shoplog

Of je het nou wil of niet er komt toch een einde aan elke vakantie. En dat betekent weer nieuwe schoolspullen inslaan, roosters ophalen, je kamer ”school-ready” maken en leuke DIY’s zoeken op school toch iets leuker te maken. En om het allemaal iets makkelijker te maken, heb ik weer de ”Back to school” serie op mijn blog. Vorig jaar heb ik dit ook gedaan, en dit jaar zal het ongeveer hetzelfde zijn. Om deze serie af te trappen laat ik jullie mijn geshopte schoolspullen zien.

Als sommige ook al school inkopen hebben gedaan zal je misschien wel doorhebben dat alles van de Hema is. En nee, dit is geen gesponsord artikel, ik vind de collectie van dit jaar gewoon super leuk! Er missen nog een paar kleine dingetjes, en nog iets leuke waar ik zelf etiketten mee ga maken. Hier komt volgende week nog een leuke DIY over.
Q: Wat is jou favoriete winkel om schoolspullen te kopen?
Geef een reactie

