Lichtpuntjes Juli

Gallery/Palmbomen

En toen zat de vakantie er alweer op. Zoals ik al heb verteld in mijn vorige artikel, ben ik de afgelopen drie weken naar Zuid-Frankrijk geweest. Daar heb ik geprobeerd elke dag een lichtpuntje op te schrijven in mijn vakantie journal, en die ga ik vandaag met jullie delen. Dus lees verder, en kom meer te weten over mijn vakantie!

– Het verse Franse stokbrood elke ochtend.
– De leuke Hema pennen die ik heb gekocht. Want ” really seriously you’re amazing” wil je elke wel horen.
– De kans krijgen om te schrijven, omdat je kan schrijven!
– Mijn nieuwe blauwe jurk die ik spotgoed koop ergens in de sale vond.
– Mensen die je niet kent die je aanmoedigen tijdens een rondje hardlopen.
– De vrolijke en gastvrije mensen in Frankrijk.
– Een prachtig landschap om in te hardlopen.
– Nieuwe, leuke mensen ontmoeten.
– In je Little black dress, hoge hakken en huge zonnebril door Cannes lopen en je een echte filmster voelen:).
– Je in een soort vakantie in een vakantie wanen door het lezen van een boek.
– Na regen komt zonneschijn… laten we het zo maar even zeggen.
– De rivier bij de camping is je gratis, privé wildwaterbaan.
– Mijn nieuwe rode flaphoed die ik al zó lang wil.
– De temperatuur in Nederland die erg ”Zuid-Frankrijk achtig” aanvoelt.
– Een lekker groot, schoon bed hebben om in te slapen, na drie weken op een luchtbed hebben moeten slappen.
– Mijn voetjes een lekkere verwen beurt geven, na bijna drie weken op slippers en op blote voeten te hebben gelopen.

En hoe was/is jullie vakantie. Nog leuke dingen gedaan of heb je nog grootse plannen? Laat het bij de reacties achter!

Geef een reactie

