Sport motivation quotes

Wat motivatie om met mijn luie kont van de bank (of in mijn geval uit de hangmat) af te komen heb ik soms wel nodig, want we hebben altijd wel een excuus toch? Het is te warm, het regent, het is te koud of ik heb nu echt geen tijd…. Komt dit je bekent voor? Misschien heb je dan wat aan deze quotes. Maar voor je begint met lezen, trek je sportschoenen eens aan en ga rennen!

greatest sports quotes

http://feeldriven.tumblr.com
It doesn't get easier, you just get better.

Onthouden: een slecht rondje hardlopen is beter dan geen rondje hardlopen.
Motivation! #fitness #motivation #quotes
En hoe was je rondje hardlopen… Of ben je nog steeds niet naar buiten gegaan?! Alle quotes en andere tips kan je terug vinden op mijn pinterest running bord. Kijk daar op voor nog meer motivatie. Laat ook jouw tips achter bij de reacties zodat je nog meer mensen kan motiveren!
Q: Wat is jou favoriete manier van bewegen?
Geef een reactie

