Tag: Fun in the sun!

Vandaag weer een leuke tag op mijn blog. Ik was eigenlijk van plan om het al eerder online te zetten, maar het was er nog niet van gekomen. Dus bij deze mijn fun in the sun tag. Ik heb een aantal vragen gehaald uit deze tag op hollistershappenings.nl


1. What is the best part of summer time?
De zon, het (meestal) warme weer en de vakantie. Als de zon hier een keer goed schijnt geniet ik er echt van. Lekker in de tuin zitten met een boek of gewoon even niks doen. Ook de zes weken zomervakantie zijn natuurlijk niet verkeerd!


2. Do you tan or burn?

Ik word niet bruin, nooit. Altijd als ik iets te lang in de zon blijf verbrand ik. Ik ben ook altijd jaloers op de mensen die vijftien minuten in de zon hebben gelegen en al bruin zijn. Maar liever blank dan een rode kreeft zeg ik altijd maar.

3. Favourite summer nailpolish?
ehhh….. Mag ik even vals spelen en er twee kiezen? Net als vorig jaar vind ik de Maybelline colorshow in bubblegum super mooi. De kleur heb ik nou al een jaar, maar ik draag het nog regelmatig. En vooral in de lente en zomer komt de kleur weer tevoorschijn. Een nieuwe favoriet is de Hema quick & go in Fast Green. Een mint kleur die meer naar groen neigt dan naar blauw. De lak heeft wel 3 laagjes nodig, maar droogt snel dus ik heb er wel voorover. 

4. Favourite summer drink?
De Macdonalds Iced fruit smoothie Mango & Ananas, hier is geen uitleg bij nodig. Je moet hem gewoon gaan halen!

5. Favourite summer clothing item?
Flowy jurkjes en rokken. Je hoeft maar één kledingstuk aan te trekken en je ziet er meteen gekleed uit. Ook vind ik het fijn om ze over bikini’s aan te trekken zodat je soms toch iets meer gekleed bent. Vooral de mintgroene en witte varianten vind ik het leukste.

6. Favourite current phone app during this summer?
Ik gebruik geen specifieke apps in de zomer, wel merk ik dat ik meer op pinterest zit. De hele middag foto’s bekijken van leuke outfits en diy’s. Als ik op vakantie ben gebruik ik mijn mobiel bijna niet, omdat ik toch geen wifi of data abonnement heb.

7. Favourite summer movie?
Easy A en alle andere films waar Emma stone in speelt!

8. Favourite summer beauty product?

Een gekleurd long-lasting oogpotlood. Je ziet de laatste tijd de trend met de gekleurde eyeliner weer veel. Zelf ben ik niet zo’n fan van eyeliner, maar een gekleurd oogpotlood is een goede vervanger. Gewoon een simpel lijntje boven de wimperlijn, wat mascara en je bent klaar met je oog look.

9. Favourite summer activity?
In een hangmat liggen en een dik boek lezen, of naar het strand/zwembad ook met een goed boek of course! Maar iets anders hadden de meeste niet verwacht denk ik ;).

10. Favourite summer song?

Nobody to love van Sigma.

Omdat het een tag is zou ik eigenlijk andere blogs moeten taggen, maar bij deze tag ik jullie allemaal. Dus als je het leuk vind om deze vragen ook te beantwoorden, neem ze dan over en laat de link achter bij de reactie. Ik vind het leuk om jullie blogs ook te lezen.
Q: Wat is jouw favoriete ”summer song”?

Een gedachte over “Tag: Fun in the sun!

  1. Ik heb meerdere favoriete “sumer songs”. Maar ik vind 'Walking on Sunshine' van Katrina & The Waves en 'Summer of Love' van Cascada leuke summer hits.
    Btw. Ik heb van de week Easy A gekeken. Best een leuke film, ook al kan je het niet niet echt “Leuk” noemen vind ik.

    XXX Anoniempje

    Like

Geef een reactie

