Update: Doelen die ik dit jaar wil bereiken

Bron/dream

Aan het begin van dit jaar schreef ik een artikel met de doelen die ik wil bereiken dit jaar. In maart schreef ik al een update en vandaag vertel ik jullie meer over deze doelen.

Van Havo naar vwo:
mehh… Vwo zit er voor mij dit jaar weer niet in. Mijn cijfers zitten precies op het randje, en de docenten denken dat ik dan teveel op mijn tenen moet lopen. Natuurlijk ben ik het er totaal niet mee eens, hier is geen discussie over mogelijk. En als je het toch probeert kan ik je alvast zeggen dat ik ga winnen… Ik baal er wel echt van, maar er is niet veel aan te doen.

Mijn blog groter maken:

ehhhh… Ook hier is nog niet veel aan veranderd, althans voor jullie niet. Nog geen mooie lay-out en geen domeinnaam. Maar voor mij is er wel het één en ander veranderd. Ik ben meer naar de cijfers van mijn blog gaan kijken, de bezoekersaantal, bouncepercentage en paginaviews. Ook ben ik specifieker gaan kijken naar de artikelen die echt goed gelezen worden en de reactie daarop. En dan verandert er misschien na de zomer ook wat voor jullie.

Meer DIY projecten en hier ook de tijd voor nemen:

Mijn kamer begint al aardig diy-achtig te raken. Leuke kleine decoraties die het allemaal wat gezelliger maken. Ook probeer ik bij elke (speciale) gebeurtenis iets te maken bijvoorbeeld met Pasen of als de zomer begint. Komende week komt er nog een leuke zomer diy online!

Leuk & Lowbudget:

Dit doel is er de laatste tijd een beetje bij ingeschoten. Tot Juni dacht ik eerst na voor ik iets kocht, en ging ook kijken naar een goedkopere variant. Maar de afgelopen maand is het geld er iets sneller doorheen gegaan dan de bedoeling was. In Juli wil ik weer iets bewuster met geld om gaan. Want had ik echt alles nodig wat ik kocht….

Dit was dan weer mijn artikel. Ik denk dat er rond oktober weer een nieuwe update geplaatst wordt. Ik heb dus nog even de tijd om met mijn doelen aan de slag te gaan!
Q: Is het jullie gelukt om al een doel te behalen?

Geef een reactie

