Lichtpuntjes Juni

Bron/Lisanneleeft

Elke maand, week of dag heeft wel iets waar je blij van wordt. Ik noem ze mijn lichtpuntjes. De maand juni is weer voorbij en ik zet een aantal van mijn lichtpuntjes weer op een rijtje voor jullie. Een maand waar vriendinnen en zomervakantie een grote rol in speelde. Als je niet weet wat lichtpuntjes zijn kijk dan even in dit artikel.

– Al jullie leuke reacties en feedback lezen. Ik word er erg blij van!
– In de afgelopen maand heb ik meer smoothies gemaakt dan in mijn hele leven ;).
– Ik ben de afgelopen maand fanatieker gaan hardlopen. En het is leuk om te zien dat hoe harder je voor iets werkt hoe dichtbij je doel komt.
– Over gaan naar Havo 3 met een lijst van allemaal zevens, achten en negens. Al is dit niet wat ik eigenlijk wilde, toch ben ik wel trots op mijzelf!
–  Ik was het hele pinksterweekend op een fantastisch evenement zijn met mijn vriendinnen. Het was echt geweldig, maar de dinsdag daarna lag ik te slapen tijdens mijn lessen ;).
– Al je kaften van de schoolboeken ontkaften! Het is fijn om te weten dat ik de komende zes weken niets meer aan school hoef te doen.
– Ik heb mijn kamer ook weer een nieuwe make-over gegeven. Alles weer even uitzoeken en sorteren. Maar ook een paar leuke zomer DIY’s, deze zullen jullie in juli op mijn blog zien verschijnen.
– Complimenten krijgen over je kleding maar ook over je ”gedrag”. Is altijd leuk natuurlijk!
– Mijn nagels in allemaal vrolijke kleurtjes kunnen lakken omdat…. Omdat het eindelijk zomer is.

Quote voor de maand juli

Dus hoe ging jullie maand? Heb je bijna vakantie of moet je nog even door bikkelen?

Geef een reactie

