OOTD: Pretty in pastel!

Pastel is nu al twee jaar een echte trend, en ik houd er echt van! Lieve, zachte lente kleurtjes waarmee je een vrolijk outfit kan maken. Alleen als eyecatcher of geheel gekleed in pastel, het kan allemaal. Toen ik deze blouse had gekocht droeg ik het alleen op een spijkerbroek. En toen ik deze broek uit de kast trok (omdat het de eerste was die ik tegenkwam ; )) zag ik dat een super leuk combo was. Ook schoot mij meteen de titel “Pretty in pastel” te binnen. Dus pakte ik mijn camera, regelde een fotograaf en rende naar buiten om wat leuke poses te proberen en wat met het licht te spelen.
Blouse: Primark 
Broek: H&M
Slippers: Action
Paarse oorbellen: Bigbazar
Strikje ring: Kruidvat
3 gedachtes over “OOTD: Pretty in pastel!

Geef een reactie

