Lichtpuntjes Mei

En toen was het alweer de één-er-laatste dag van Mei. En Juni staat weer voor de deur. Het is lastig te beseffen dat ik over een maand al Zomervakantie heb! En ook is het weer tijd voor mijn lichtpuntjes van de maand. Als je niet weet wat lichtpuntjes zijn kijk dan even in dit artikel.
Mijn lichtpuntjes van Mei:

– Nu al vooruit moeten plannen voor mijn blog, omdat ik in de zomervakantie lekker weg ga!
– De nieuwe Belle die afgelopen week op de deurmat viel. Deze staat in het teken van Zomer. Ik ga komende week hier nog een artikel over schrijven.
– Ik ben begin Mei begonnen met hardlopen, en ik vind het echt super fijn. Ook doe ik mee aan de girlscamp op annemerel.nl. Het lekker sporten doet me echt goed!
– Een leuk pinksterweekend met vriendinnen in het vooruitzicht hebben.  Ik heb er zóveel zin in.
– Zomaar een cadeautje krijgen van een vriendin, omdat ze toen ze het zag meteen aan mij moest denken.
– Zien dat mensen om je heen ook een blog beginnen. Zó leuk!
– Elke dag als ik naar school fiets mijn dagelijkse boekengesprek heb met een vriendin. Wij zijn een soort rijdende boekenclub :).
– Zomerse DIY projecten doen, om zo het zonnetje in huis te halen.
– Een nieuw Youtube-account ontdekt dat je super motiveert.
– Je nagels lakken in een zomerse kleur, en elke keer als je naar je nagels kijkt weer even vrolijk wordt.

Dit is dan weer het laatste artikel van Mei. Ik hoop dat je een leuke maand hebt gehad.
Q: Wat was jouw lichtpuntje van Mei?

Geef een reactie

