Favoriete van het moment #3

Het is weer tijd voor een favoriete artikel. De laatste keer dat ik er één geschreven heb was in Februari, en toen deed ik het iets anders. Dit artikel zal weer ‘normaal’ zijn. Met niet alleen maar beauty producten, maar met mijn favoriete dingen, films, liedjes en series van dit moment.
Favorite eyeshadow:

Ik heb laatst een pakketje van Essence opgestuurd gekregen met een aantal producten van de laatste wisseling. Daar zat ook dit palette bij. Ik denk dat veel mensen het al kennen, en misschien al hebben. Maar als je het nog niet hebt, ga halen! De pigmentatie is super, en de kleuren zijn prachtig. Het enige nadeel is dat de oogschaduw wel iets fall out hebben.
Favorite lipproduct:

Over deze lipgloss van Revlon kan ik niet veel zeggen. Ze zijn gewoon perfect! De kleur, de pigmentatie en ‘houdbaarheid’, allemaal perfect. De swatches die je ziet zijn gemaakt met één veeg, en de gloss trekt een beetje in je lippen zodat het goed blijft zitten. Ik ben niet snel enthousiast over een lipgloss, omdat ik ze altijd plakkerig vindt. Maar deze zijn echt goed. De kleuren zijn tCheers Tchin-tchin en 006 Strawberry fraise.
Favorite notebook: 

Dat ik van washi-tape en notitieboekjes houd is geen geheim. En wat is nou beter dan die combinatie samen? Ja, ijs misschien… Maar ik ben echt verzot op dit boekje. De washi-tape komt bij de Wibra vandaan, en ik heb twee verschillende pakjes gebruikt.

Favorite TV-serie:

Ik heb sinds een maand de app Showbox waar je allemaal series en films op kan kijken. Zo heb ik ook Glee ontdekt, maar mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar Castle. Vooral de afgelopen paar aflevering zijn weer geweldig. Seizoen zes is bijna voorbij, en ik hoop dat er ook nog eens seizoen zeven komt. Anders zal ik alle afleveringen weer opnieuw moeten gaan kijken :).
Favorite accessory:

Toen ik deze uiltjes van een vriendin kreeg was ik echt super blij – nog bedankt trouwens- en ze verdienen zeker een plekje bij mijn favoriete. Ik heb ze bij veel outfits gedragen, en nog steeds pak ik deze veel. Ik weet niet waar ze vandaan komen.

Favorite song:



Dit was mijn artikel weer. Ik hoop dat je het leuke vond om te lezen. Q: Wat zijn jou favoriete en hoe vind je deze manier van een favoriete artikel?

Geef een reactie

