Dingen die je niet over mij wist

Ik vind het zelf leuk om persoonlijke artikelen te lezen. Ik klikte daarom ook meteen op dit artikel op lifesplash. Ze vertel allemaal random feitjes over haarzelf die andere bloglezers nog niet over haar wisten. Een heerlijk luchtig artikel met grappige feitjes waarin je jezelf herkend en er om kan lachen. Dit artikel is daarom op die van haar geïnspireerd. Want ik vind het niet alleen leuk om te lezen maar ook om te schrijven!

1. Ik moet altijd iets drinken bij mij hebben. Ik heb een soort verslaving aan water, en er is ook altijd een flesje water te vinden op mijn kamer of in mijn tas. Ik weet niet waarom, maar het is gewoon zo.

2. Ik sta niet graag in het middelpunt van belangstelling. Dit heeft zeker wel te maken met faalangst, waar ik eerder al een artikel over heb geschreven. Het is wel een beetje tegenstrijdig. Ik schrijf hele artikelen over mijzelf die iedereen over de hele wereld kan lezen, maar is real-life krijg ik liever niet te veel aandacht.

3. Ik houd écht niet van Nederlands eten, met uitzondering van pannenkoeken en oliebollen ; ). Stamppot, hasjé of boerenkool gaan er bij mij echt niet in.

4. Altijd als ik ergens muziek hoor heb ik de neiging om mee te zingen of te gaan dansen. Maar het is een beetje raar om midden in een winkelcentrum te gaan zingen, toch?!

5. Er is één land dat ik erg interessant vind, en dat is Frankrijk. En misschien komt dit feitjes niet helemaal uit de lucht vallen, want in verschillende blogposts heb ik het over Frankrijk gehad, toch wil ik het er in zetten. Ook de Franse taal vind ik wat hebben.

6. Toen ik jonger was had ik heel mijn leven al uitgestippeld en was ik er zeker van wat ik wilde worden. En sinds ik in de 2e klas zit, ben ik gaan twijfelen. Dus conclusie ik weet niet wat ik later wil gaan doen.

7. Ik heb een verslaving aan lipproducten, en als ik iets nieuws heb gekregen of gekocht blijf ik ook smeren. En dan heb ik het niet alleen maar over lippenbalsem maar ook lipgloss of lipstick. Soms krijg je rare kleuren op je lippen als je allemaal verschillende gebruikt zonder de andere er af te halen. *oeps!*

8. Ik heb echt een hekel aan feesten. Het is er druk, warm en vaak harde muziek.

9.  Ook iets wat ik niet erg waardeer, sporten. Ik ben nooit echt de sport type geweest, en toen ik hoorde dat we 4 uur per week moeten sporten op school was ik niet echt blij.

10. Ik vind het lekker om ’s avonds te bloggen. Ik kan  met dan beter concentreren dan overdag.

Geef een reactie

