Lichtpuntjes April

Over één dag is April weer voorbij. Ik ben nu lekker aan het genieten van mij vakantie die maar niet leek te komen. Maar voor je het weet is het weer Mei! Dus ik ben weer aan de sla gegaan met mijn maandelijkse artikel, lichtpuntjes. Ik leg nog even in het kort uit wat het inhoud. Een tijdje geleden ben ik begonnen met deze”serie”. Ik heb dit artikel online gezet met lichtpuntjes maar wat zijn dit? Al op verschillende blogs zijn artikelen met lichtpuntjes verschenen. Maar wat zijn dit? Lichtpuntjes zijn momenten of dingen die jou blij maken. In dit artikel komen allemaal dingen te staan die mijn dag weer goed maken, het zijn meestal kleine dingen die mij blij maken. Maar dat maakt natuurlijk niet uit!
– Om meteen maar met de deur in huis te vallen: Vakantie!
– In één maand bijna alle afleveringen van Glee hebben gekeken, moet er alleen nog een paar uit seizoen 5.
– Met Pasen het huis versieren en lekker eten met de hele familie.
–  Leuke reacties krijgen op artikelen waar ik erg trots op ben en veel tijd in gestopt heb.
– In drie dagen alle drie de films van Iron man kijken. Ja ik weet het heb te veel tijd over ; ). De tweede is trouwens mijn favoriet.
– Alle zomerkleding weer in de kast kunnen hangen, omdat het eindelijk warm genoeg is om ze aan te trekken.
– De blije gezichten van jarige zien als je het cadeautjes geeft. Dit is zo veel leuker dan een cadeau krijgen!
– Een keer mee lunchen met echte Fransen. Dit is echt een hele ervaring! Ik heb ongeveer 3 uur gegeten met allemaal lekkere ´´gangen“.
– Wanneer niemand thuis is keihard meezingen met je favoriete liedjes, en soms kom je er achter dat je toch niet alleen thuis bent, oeps! : )
– Je kamer en de zolder opruimen en allemaal leuke dingetjes tegenkomen van toen je klein was
– Lekker een half uur lang plaatjes kijken op Pinterest onder de mom van ; Ik heb inspiratie voor mijn blog nodig.

Bron/quote
Voor iedereen die nu ook vakantie heeft, geniet er van! En voor iedereen die nog geen vakantie heeft, je hebt bijna weekend ;). Q: Hoe was jullie maand?
Geef een reactie

