Tag: Let’s get personal

Vandaag beantwoord ik de 33 vragen van de Let’s get personal tag. Het zijn er best veel, dus pak een kop thee of koffie en iets lekker en ga er even voor zitten ; ).

Wat hoor je op dit moment van schrijven?
We’ve got tonight, maar dan wel de versie van Glee.

Heb je ergens zin in op dit moment (eten)?
Ik heb bijna altijd wel zin in chocolade of ijs.

Wanneer was de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Ik denk vorig jaar toen ik te horen kreeg dat Atheneum er niet in zat voor dit jaar. En toen ik een half uur later hoorde dat al mijn vriendinnen wel naar Atheneum gingen.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen?
Ik hou van kinderen, maar tien! Nee dan ga ik voor geen.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee, ik doe af en toe wat mascara en lipgloss op. Maar als ik haast heb ren ik zo zonder make-up de deur uit.

Waar denk je op dit moment aan?
Dat ik nog een hele waslijst met vragen in de vullen heb. En dat ik moet veranderen van liedje omdat ik dit liedje te zielig vind ; ).

Sta je altijd klaar voor je vrienden?
Ik probeer het wel altijd. Maar ik wil hier niet volmondig ‘ja’ op zeggen.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn ouders

Wat doe je al je nerveus bent?
Ik ga op alles tikken, en laat nog meer vallen als anders.

Is er iemand die jou helemaal begrijpt?
Nee, soms begrijp ik mijzelf ook niet helemaal.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ja, altijd is er toch wel een reden om te lachen?!

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wilt?
Ja : )

Zou je gelukkiger zijn als je leven een rewind-knop had?
Nee, Je zou zo je hele leven kunnen uitstippelen en ik denk niet dat dit echt te bedoeling is. Zo leer je ook van minder positieve momenten en het maakt je alleen maar sterker.

Vertel jij je ouders alles?
Nee, wie doet dit wel?

Denk je meer aan het verleden, heden of toekomst?
Aan het verleden. Ik ben iemand die heel veel overdenkt, had het zo niet gekund en was dit niet beter. Ook vind ik de toekomst wel interessant, maar hoe meer je daar over na gaat denken, hoe minder logisch het wordt.

Hoeveel slaap krijg jij per nacht?
Ongeveer 9 uur, soms iets minder. Maar als het een lange tijd veel minder is dan word ik echt chagrijnig en héél moe!

Ben je een makkelijke persoon om mee om te gaan?
Ja ik denk van wel. Ik heb wel mijn eigen manier van denken en dingen doen, maar dit kan ik makkelijk combineren met anderen.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Lekker saai: water.

Welk soort bed heb jij?
Een één-persoon bedbank van de Ikea.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik probeer optimistisch over te komen, maar meestal ben ik pessimistisch.

Met wie heb je voor het laatste in de auto gezeten, met uitzondering van familie?
Manon, een vriendin van mij.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien?
Frozen, dit was in de kerstvakantie. En ik was er meteen verknokt aan!

Ben je weleens gekwetst door iemand waarvan je het nooit had verwacht?
Ja, je verwacht nooit dat je door iemand gekwetst wordt toch?

Wat zijn jouw quilty pleasures que eten?
Pistachenoten!!!!

Heb je de afgelopen weken kleding gekocht?
Nee, ik heb tijdens de veertig dagen periode niks gekocht. Maar met de meivakantie om de hoek zal het geld wel weer gaan rollen.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Eh, mijzelf denk ik…

Wat doe je morgen?
Ik sta om zeven uur op om dan om half negen op school te kunnen zijn. Ik heb les tot ongeveer drie uur en daarna ga ik vieren dat ik eindelijk vakantie heb : )

Is er iemand die je op dit moment graag wilt zien?
Ja, Amke een vakantievriendin die ik al bijna een jaar niet gezien heb. En ik mis haar best wel.

Houd je van suikerspinnen?
Nee, ik houd wel van mierzoete dingen maar suikerspinnen gaan echt te ver.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja, ik denk toen ik nog heel klein was wel een keer bij mij ouders. Maar de laatste tijd niet meer.

Wat is je stemming op dit moment?
Blij dat ik bijna door deze lijst ben, en ook erg moe.

Met wie was je gisteravond?
Met mijn ouders en mijn broer.

Heb je plannen voor dit weekend?
Mhhh.. Nee nog niet , maar je weet nooit wat er nog kan gebeuren.

Zo dat waren de 33 vragen van deze tag. Ik tag niet iemand specifiek, maar iedereen die hem over wilt nemen mag het doen.

    2 gedachtes over “Tag: Let’s get personal

    1. Nee ik maak ze niet zelf. Iemand heeft ooit deze vragen verzonnen en nu mag iedereen die het leuk vind deze vragen (tag) overnemen. Dus als jij het leuk vind om de vragen te beantwoorden op je eigen blog/website dan mag dit ook.

      Like

    Geef een reactie

