Diy mobielcover

Zoals ik gisteren al vertelde kreeg ik mijn foto’s niet geüpload. Na vandaag wat uitproberen heb ik wel een paar foto’s op mijn computer gekregen. Maar de stap-voor-stap foto’s van dit artikel zijn weg. Dus geen uitleg in foto’s maar wel een paar van het eindresultaat. Lente is hier dan eindelijk, en nu het weer ook een beetje begint mee te werken kom ik ook in de lentemood. Ik vind al die tops en jurkjes met madeliefjes print super leuk, en ga er ook zeker één kopen. Daarom heb ik mijn mobielcover al in het zelfde thema gebracht. Vandaag op mijn blog een super leuke en goedkope manier om je mobiel te versieren. Dus laten we beginnen!

Wat heb je nodig:
– Een witte lak (Saffron london)
– Een gele lak (etos) 
– Een donkerpaarse lak (action)
– Een groene lak (miss sporty)
– Een dun kwastje of stiper
– Een voorbeeld van madeliefjes. Ik heb deze geprint van internet.
– En natuurlijk een mobielcover in een effen kleur
Wat moet je doen:
1) Pak al de hierboven opgenoemde spullen bij elkaar. Zorg ook dat je een fles nagellak remover bij de hand hebt.
2) Bepaal waar je de bloemen wilt en hoe groot deze gaan worden. Ik heb twee keer een grote bloem gebruikt en ook twee keer een kleinere.
3) Leg een voorbeeld sjabloon op je cover en trek deze over met een dun kwastje en witte nagellak. Als je een beetje kan schilderen, kan je dit ook uit de losse hand doen.
4) Maak de groen, paarse en gele details in de bloem en kleur deze hierna in met de witte lak.
5) Breng nog wat blaadjes aan, en je kan de paarse kleur nog wat donkerder aanzetten.
6) Maak met nagellak remover de lijnen nog wat strakker, en daarna ben je klaar!

Super makkelijk toch?! Je kan natuurlijk ook een andere soort bloem op je cover schilderen, maar ik vind deze madeliefjes variant wel goed bij de lente passen. Q: Wat is jou favoriete bloem in de lente?

Geef een reactie

