DIY Paashaas slinger + mobielcover

Nu Pasen er toch echt aankomt , wordt het wel eens tijd om het huis te versieren. Ik kwam op pinterest een leuke paashaas slinger tegen, en dacht dat kan ik ook. Hij is iets anders geworden dan op die foto, maar niet minder schattig toch? Ook wilde ik mijn mobiel weer eens een andere look geven. Dus na de slinger heb ik ook een haas om mijn mobiel gemaakt. Weten hoe je deze schattige slinger moet maken? Lees dan verder.

Wat heb je nodig:

– Gekleurd karton
– Lint of wol
– Lijmpistool of andere sterke lijm
– Een paashaas sjabloon
– Watten bolletjes of kussen vulling
Hoe werkt het:
1) Zoek een paar leuke kleuren karton uit. Zelf heb ik gekozen voor vrolijke lente kleuren.
2) Print of teken een paashaas. Ik heb op deze website een goed voorbeeld gevonden. Leg deze op de verschillende kleuren karton. Ik heb in totaal acht paashazen, maar dit ligt er net aan hoe groot jij je slinger wilt hebben.
3) Maak met de watten bolletjes of kussen vulling mooie ronde balletjes. Dit worden de staartje van de haasjes. Dan plak je ze op de net uitgeknipte hazen. Zorg dat je hier sterke lijm voor gebruikt!
4) Nu kan je het lint of wol in de juist lengte knippen en de paashaasjes er op plakken. Ik heb dit ook met lijm gedaan, maar je kan ook plakband gebruiken.
5) Als je alle stappen gevolgd hebt ben je klaar en kan je een leuke plek gaan zoeken om je slinger op te hangen!

Nou hoe simpel is dit?! Ik vind het resultaat super leuk en lief geworden. Ook mijn mobielcover is erg schattig en ik kreeg er de afgelopen paar dagen al complimenten over. Als je van plan bent deze slinger na te maken laat je dan even een foto zien op één van mijn social media’s?

Geef een reactie

