lente room inspiratie

Ik al een paar artikelen geschreven met de Lente als thema. En als je mijn blog al lang volgt weet je ook dat ik bij elke seizoenwisseling mijn kamer ook opnieuw decoreer. Niet heel mijn kamer omgooien hoor, maar gewoon wat kleine details veranderen. In de artikel geef ik je wat inspiratie hoe jij je kamer lenteproef kan maken. Dit is ook het laatste “extra” artikel. Er komen weer gewoon twee artikelen per week online.

Bloemen:

Breng wat kleur in je kamer:
Hou het opgeruimd en organized:
Alle foto’s komen van mijn Room inspiration pinterest bord, daar kan je de linkjes vinden naar de officiële website. Ik hoop dat jullie iets aan dit artikel hadden. En als je van plan bent je kamer te decoreren laat dan een foto zien op één van mijn social media.
Geef een reactie

