I love spring tag

Bij elk seizoen hoort wel een tag, en vandaag de I ❤ spring tag. Deze tag is officieel Engels dus ik heb de normale vragen en de ''vertaalde vragen''. Het zijn 12 vragen die helemaal in lentezweer zijn. Ik zal ze allemaal zo goed mogelijk beantwoorden. Dus pak er alvast een grote mok thee/koffie bij en neem even de tijd om alles te lezen :).

1. Favorite spring nail polish? (Favoriete lente nagellak?)
Toen ik afgelopen week de maybelline bubblegum nagellak pakte snapte ik weer waarom ik hem vorige jaar zo vaak droeg. Het is een prachtige kleur! Ik ben zeker geen roze meisje maar deze kleur heeft mij echt verrast. Ik ben altijd al fan geweest van de maybelline colorshow lakken, maar deze kleur is mijn altime favorite.

2. What is your must-have lip color this spring? (Wat is je must-have lip kleur deze lente?)
Nude/koraal roze, Ik vind koraal een kleur die altijd kan, maar vooral in de lente/zomer draag ik de kleur vaak. Ook de Stay matt lipcream Soft nude van Essence vind ik erg mooi. Deze kleur zit tussen nude en koraal in en is al langere tijd een favoriet.

3. Show us your favorite spring dress! (Laat je favoriete lentejurk zien!)
 Waarom doen ik dit mezelf aan? Ik ben een echt jurkjes obsessed, en als het straks weer echt warm weer wordt zij jurken de eerste dingen die ik aantrek. Maar het model waar ik telkens weer naar grijp is het normale A-lijn jurk. Een strak bovenlijfje en dan waaiert deze uit in de taaie. Het liefste in vrolijke kleurtjes en printjes. Forever 21 heeft er veel van in hun assortiment dus ik moet maar eens naar Amsterdam.

4. What’s your favorite flower? (Wat je favoriete bloem?)
Madeliefjes maar dan wel van die grote. Ik vind de combinatie van wit en geel erg mooi. En ook het paars als de bloemen nog niet helemaal uitgekomen zijn.

madeliefjes:
Rgbstock/madeliefjes

5. Favorite spring scarf/accessory? (Favoriete lente sjaal/accessoire?)
Ik vind de statment ketting die ik een tijdje geleden heb gemaakt nog steeds super mooi. De perfecte kleuren en maat en makkelijk te combineren. Deze ketting gaat de komende tijd nog veel gedragen worden!

6. What spring trend are you most excited about this year? (Welke lente trend vind jij het leukst dit jaar?)
Ik heb pastel altijd al mooi gevonden, en dat is ook geen geheim meer. Maar na dat ik deze foto op Livelifegorgeous zag staan ben ik ook erg benieuwt naar de oranje lipstick. Ik denk dat oranje mooi bij mij huid en haar gaat staan.

7. Favorite spring candle? (favoriete lente kaars?)
Ik ben niet zo’n fan van kaarsen in de lente of zomer. Maar alle citrus geuren vind ik erg lekker. Vooral van citroen ben ik erg fan. Ook vind ik kokos een geur die ik alleen brand in de lente of zomer.

8. Favorite body spray/perfume for spring? (Favoriete bodyspray/parfum voor de lente?)
Davidoff Cool water woman, natuurlijk. Een super lekkere eau de toilette. Het is geen sterke geur maar een lekkere frisse geur die mij doet denken aan strand en picknicken aan een meer. Ook denk ik dat het een “jonge” geur is. Ik zie het mijn moeder niet dragen ;).

9. What is spring like where you live? (Hoe ziet de lente er uit op de plek waar jij woont?)
Ik ben het niet met iedereen eens die zeggen dat de seizoenen in Nederland het best zijn, maar de lente hier is perfect. Precies hoe je over lente denken. Niet heel warm gewoon lekker. De bloemen komen uit, er komen weer allemaal jonge diertjes en je kan weer korte broeken en jurken aan. Perfect als je het aan mij vraagt!

spring flowers: none
Rgbstock/springflowers

10. What’s your favorite thing about spring? (Wat vind je het leukste van/in de lente?)
Eigenlijk heb ik deze vraag al een beetje beantwoord met de vorige vraag. Het weer, het ”nieuwe begin”, de kleuren in kleding en bloemen. Maar ook dat iedereen gewoon veel vrolijker en actiever is. Of dit komt door het goede weer of gewoon de gedachte aan de lente.

11. Are you a spring cleaner? (Ben je een “voorjaar schoonmaker”?)
Nee niet echt. Ik vind het wel leuk om mijn kamer in de lente een kleine make-over te geven zoals ik bij elke seizoenwisseling doe. Een paar nieuwe bloemetjes en vaasjes er bij mij kamer is lenteproof.

12. Any plans for spring break or an upcoming vacation? (Heb je plannen voor springbreak of een komende vakantie?)
Nee ook niet. Mijn eerst komende vakantie is de meivakantie en die begint 28 april. Maar wij hebben nog geen plannen. Kan ik mooi wat artikelen vooruit typen en genieten van de zon!

Dit was de I ❤ spring tag. Ik ga niemand specifiek taggen, maar iedereen die deze tag over wilt nemen mag het doen. Ik zou het ook leuk vinden als je dan een link achter laat in de reacties, maar een reactie vind ik altijd leuk natuurlijk!

Geef een reactie

