Lichtpuntjes maart

sunset: sunset at sea
Rbgstock/sunse

Ook maart is weer voorbij. En als ik alweer ga zeggen dat de maand voorbij is gevlogen wordt het ook een beetje saai, toch?! Maar het leuke van het einde van een maand is dat ik weer aan de slag kan met een Lichtpuntjes artikel.
Ik leg nog even in het kort uit wat het inhoud. Eind september ben ik begonnen met deze “”serie””. Ik heb artikel online gezet over lichtpuntjes maar wat zijn dit? Ik heb verschillende blogger op hun blog lichtpuntjes zien schrijven, dit zijn momenten of dingen die jou blij maken. In dit artikel komen allemaal dingen te staan die mijn dag weer goed maken, het zijn meestal kleine dingen die mij blij maken. Maar dat maakt natuurlijk niet uit!


– Het moment dat je beseft dat Dove duif betekent en het logo daarom een duifje is :).
– We mogen eindelijk zeggen dat lente is !
– Overal komen bloemetjes uit en de zon schijnt, dus het voelt ook echt als lente.
– Al ik dan toch al in de lente modus ben. Iedereen zet allemaal vrolijke lente artikelen online.
– Ik heb nog een serie gevonden waar ik een verslaving aan heb: Glee, en er zijn al 5 seizoenen dus ik heb nog wat uren (zeg maar gerust weken) kijk plezier.
– En ik heb ook een nieuwe playlist die ik elke dag weer op repeat heb staan.
– In maart en April zijn er altijd veel mensen jarig in mijn omgeving en ik vind het erg leuk om cadeaus te kopen voor andere mensen. Dus ik was wel in mijn element de afgelopen maand.
– Kan niks doen een lichtpuntje zijn? Ik vind van wel ik heb het deze maand erg rustig aan gedaan. En ik moet eerlijk bekennen dat het erg lekker was.
– Kom ik toch weer terug op de lente ;). Alle lente collecties die nu in de winkel liggen, daar word ik ook erg vrolijk van.
– Misschien is het nog een beetje vroeg, maar ik vind alle paaseitjes die in de winkel liggen ook wel erg lekker.
– Nieuwe recepten uitproberen vind ik super leuk. En meestal ook erg lekker :). Misschien komen er nog lente recepten online.

nazomer:

En hoe was jullie maand? Ook voorbij gevlogen of mag het nog iets sneller? Wel heb ik erg veel zin in de zomer! Lekker korte mouwen en broeken en bruin worden ;).

Geef een reactie

