Mijn "voorjaarsverlanglijst"

Nu de lente toch echt dichterbij komt, en het lenteweer hoop ik ook. Het wordt dus weer tijd voor een kledingkast ”metamorfose”. Maar waar moet ik dit jaar beginnen? Forever 21 heeft het voor mij dit jaar wat makkelijker gemaakt door een filiaal naar Nederland te halen. Jeeeeh! Maar Sting en H&M hebben ook een erg leuke zomer/lente collectie. In dit artikel dus mijn lenteverlanglijst.

1. Forever 21/ 18,90
2.  H&M/ 14,95
3. River island/ 47,00
4. H&M/ 12,95
5. Sarenza/ 89,00 (nu 44,50)
6. Sting / 25,00
7. H&M / 19,95
8. Sting / 49,95

Ik ben van plan om komende lente/zomer wat leuke kleuren en patronen in mijn kast te halen. Lekker fleurig en vrolijk! Dus lente en vooral zon, kom snel. Ik hoop dat het deze zomer maxi jurken en korte topjes weer wordt.  En wat staat er op jullie wishlist?

Geef een reactie

