Happychallenge #9 Denk GROOT

dream-big

Omdat ik pas bij opdracht zeven ben ingestapt in de Happychallenge. Heb ik en jullie dus ook een opdracht gemist waar dit een vervolg van is.Opdracht twee ging over dromen en het durven uitspreken van je grootste droom. En in dit artikel heb je de kans om deze droom verder uit te werken. Ik begin in deze blogpost dus vanaf het begin. Ik vertel over mijn grootste droom en je mag hier best wat fantasie en creativiteit bij gebruiken!
Misschien was deze opdracht makkelijker geweest als ik al wist wat ik later voor werk wil gaan doen. Maar naast je baan, is er natuurlijk ook nog een heel leven vol dromen en doelen. Een droom heeft altijd een oorsprong, maar waar mijn liefde voor Parijs vandaan komt weet ik niet. Iets wat ik graag zou willen is reizen. Maar ik vind de zweer die in Frankrijk hangt geweldig! Ik zou best een appartement of huisje in Parijs willen hebben. Het liefst met een balkon, zodat ik hier mijn boeken en blogs kan schrijven. ‘S ochtends elke ochtend wakker worden met de zon. En dan op het balkon genieten van het geweldige Franse eten!

Rrgstock/Parisbuilding

Het hoeft niet perse Parijs te zijn. Ik ga nu bijna elke zomervakantie naar de oostkant van Frankrijk. En een boerderijtje aan een lavendelveld is ook goed! De rust en geur van de natuur en de vrijheid. Geen buren binnen 100 meter en alle ruimte hebben voor jezelf. Ik had het net al over werk, schrijven, maar ik wil ook de ruimte om te schilderen. Een ateliertje met grote ramen en een schuifpui zodat ik de natuur en vooral de zon “binnen” kan halen. Misschien hier ook een gezin krijgen, maar even een paar jaar alleen zijn lijkt mij ook heerlijk.

Rgbstock/lavenderfield

Ik denk niet dat ik mijn hele leven in Frankrijk kan wonen. Ik ga mijn ouders en Nederland te veel missen. En gek genoeg het weer misschien ook nog wel :). Maar een paar jaartjes lijkt mij heerlijk. Wat is jullie grootste droom?

Geef een reactie

