Update Doelen die ik dit jaar wil bereiken

Begin Januari heb ik een artikel geschreven over doelen die ik dit jaar wil bereiken. En nu is het wel eens tijd om een update artikel hierover te schrijven. In het vorige artikel heb ik het gehad over 4 verschillende doelen. Van Havo naar Atheneum, Mijn blog nog groter maken, Meer DIY projecten en Leuk & Lowbudget. Misschien kan je van sommige doelen nog niet veel zeggen na 3 maanden, maar naar mijn idee zijn er echt al veranderingen.

Book mark: red bookmark in a pile of books
Rbgstock/Bookmark
Van havo naar vwo:
Over dit doel kan ik nog niet zoveel zeggen. Ik heb nog 3 en een halve maand te gaan en er kan nog veel veranderen. In de negatieve en positieve zin. Zoals ik nu sta zou het net kunnen, maar het liefst ga ik met een paar vakken nog wat omhoog.
Mijn blog groter maken
Ik heb inderdaad nog geen domeinnaam of een eigen lay-out. Maar het bezoekersaantal is wel een beetje gestegen. Ik heb in de maand februari niet echt veel met mijn blog gedaan en dan zie ik de bezoekers afnemen. Nu ik weer meer blog en soms tijd heb voor een extra artikel gaat het aantal bezoekers weer vooruit. Ook zie ik het reactieaantal omhoog gaan. Dit vind ik super leuk zo leer ik jullie ook een beetje kennen!
Crayon Circle: Circle of coloured crayon pencils
Rgbstock/Crayoncircle
Meer DIY projecten en hier ook de tijd voor nemen
Hier kan ik wel degelijk over zeggen dat dit doel de afgelopen twee maanden gehaald is. Ik heb twee weken geleden nog een DIY project online gezet waar ik veel positieve reacties op kreeg. Niet alleen maar online maar ook in mijn omgeving. Ook heb ik met valentijnsdag geen cadeaus gekocht maar deze zelf gemaakt. Veel leuker en goedkoper.
Leuk & Lowbudget
Ik denk dat ik met dit doel een week geleden pas echt aan de slag ben gegaan. Ik wil essence en catrice hier niet echt de schuld van geven, maar eigen zijn ze dat wel. Waarom moeten ze elke wisseling weer van die leuke producten ”uitbrengen”. Maar een week is de 40 dagentijd weer in gegaan en ik wilde hier dit jaar echt iets mee doen. Ik ga veertige dagen niet kopen en veertige dagen elke dag een stilte/bijbel moment houden. Dus het wordt niks kopen tot aan de pasen.
Een snelle (nou ja snel…) update van de afgelopen drie maanden. Ik denk dat de volgende update einde Juni komt. Dan weet ik ook of ik het Vwo ga halen. En ik heb dan nog wat tijd om aan de andere doelen te werken.
Geef een reactie

