Liebster Award

Jeh! Ik ben genomineerd voor de liebster award! Geen rozen, rode loper of galajurken dit keer. Het is een online award. Ik heb ongeveer een jaar geleden al een liebster award  artikel geschreven, maar ik vind het zo’n leuk idee dat ik er nu gewoon weer één doe. Vorige keer was ik genomineerd door Elise van Girlonthewitebike  en nu door Sanne van glossyyou. Het idee van het liebster award is (kleine) blogs bekender maken door een vragenlijst, die de blogger zelf maakt, te beantwoorden en dan andere blogs te nomineren. Een soort kettingbrief/tag dus.

De regels zijn:
– Noem het blog dat jou genomineerd heeft.
– Beantwoord de 11 vragen die je gesteld zijn.
– Nomineer zelf een aantal blogs.
– Stel deze blogs 11 vragen.
– Breng de genomineerde bloggers op de hoogte.


Wat je is favoriete make-up product?
Getinte lippenbalsem bijvoorbeeld de babylips cherry me. Ik vind mascara ook een leuk product maar omdat ik best lange en zwarte wimpers heb is dit geen noodzakelijk product.

Wat is je favoriete broodbeleg?
Hagelslag, niet erg gezond maar wel erg lekker!

Wat maakt jouw blog uniek?
Dat is lastig te zeggen over je eigen blog vind ik. Ik denk dat ik dichtbij mijzelf blijf. Ik schrijf over alles wat ik echt leuk vind zo houd je het persoonlijk.

Chocolade of drop?
Chocolade! Ik vind drop ook wel erg lekker maar ik zou het niet altijd willen eten. Chocolade daar in tegen kan je mij op elk moment van de dag voorschotelen.

Wat is de winkel die je het vaakst bezoekt?
Voor make-up of verzorgingsproducten het Kruidvat of Etos. Maar ik kom meestal bij de Hema, Wibra of Xenos omdat ze daar van die schattig spullen hebben.

Hoe kwam je bij het idee om te bloggen?
Deze vraag zat ook in de vorige liebter award en toen vertelde ik dat ik vanaf ik kan schrijven en lezen verhalen schrijf en er dan kleine boekjes van maakte. Maar ik ben ook begonnen omdat ik het leuk vind om de idee die ik heb te delen met iedereen op het web.

Omschrijf je kledingstijl
Simpel, classy en verlegen. Met verlegen bedoel ik niet uitbundig zonder heel veel vele kleuren of bijzondere combinaties.

Heb je broers of zussen?
Ja ik heb één broer (14) en één zusje (9).

Vul aan: Ik kan geen dag zonder
Internet, boeken/lezen, structuur en fantasie.

Welk land wil je nog graag bezoeken?
Australië staat bovenaan mijn wishlist, maar omdat dit nog wel even gaat duren voordat dit echt realiteit kan worden en land wat dichterbij huis. Denemarken of Zweden lijkt mij ook heel leuk om naar toe te gaan

Wat vind je van het liebster award?
Ik vind het een super leuk idee! Kleine blogs worden zo bekender en je leert ook nieuwe blogs kennen. Het is ook een leuke tag om mij beter te leren kennen.

De blogs die ik nomineer zijn:
Roos van Lifebyrosie
De bloggers van Huisvanbelle
Amke van Be happy and smile

11 vragen die zij moeten beantwoorden:
Computer of TV?
Wat je je favoriete make-up merk?
Waar geef jij het meeste geld aan uit?
Geordend of chaos?
Welke school/opleiding heb je gedaan of doe je?
Hartig of zoet?
Weet je omgeving dat je blogt?
Wat is je beste blogtip?
Lente of Herfst mens?
Wat bak/kook je het liefste?
Welk boek lees je op dit moment?

Ik vond het erg leuk om weer een liebster award in te vullen. Hoe vinden jullie de liebster award en zou je er ook aan meedoen?

Geef een reactie

